taking changes.


nomnom, köpte den här ''festisen'' igår. den var g000d.

med den här snabba farten så kommer det nog kännas som sommarlovet är nästa vecka! igår var jag iallafall på bio, minns inte vad filmen hette eftersom det var något konstigt namn... men den var iallafall rätt bra. vi höll inte på att få komma in på bio'n från början, för det var en ful kille som petnoga med att man skulle vara 15 för att komma in och se filmen, så hade inte jag leg. så vi fick inte se bio'n. men sen köpte emma 2st biljetter och gav mig en så vi gick in och såg den ändå. förutom den oturen så började det ''spöregna'' påväg ner mot navet också. kanske fredag den 13 har sin mening trotts allt?

nu regnar det också, så har ingen större lust att gå ut. hoppas det åker bort snart och blir sol. vill inte sitta inne hela lördagen.. ska plocka upp från golvet nu och klä på mig.

Kommentarer
Postat av: aeel

skit väder :(

2011-05-14 @ 15:14:30
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0