då var julen över.

orkade inte blogga igår, hade iallafall en bra jul med mycket mat haha. det här är första gången på 3 år som jag inte fått magsjuka natten efter jul, konstigt att jag fått det 3 år i rak? men kanske för att man vräker i sig mycket olika saker då det är jul, gjorde dock inte det iår. eftersom jag har trappat ner så småsaker och slutat helt med godis, var inte heller sugen på maten.. men det kom ner iallafall lite. kommer att visa mina presenter lite senare förhoppningsvis! vaknade väldigt sent imorse, vid 3 men kunde inte sova igår, kollade på linas kvällsbok för första gången haha, den är ju rätt gammal men den var bra iallafall. idag blir det bara en slapp dag, det är 20 grader ute så ut vågar jag inte ta mig iallafall.

på måndag börjar ju stor rean, kommer vara rea på näst intill allting och nu har man ju pengar också!




fick vara tomte iår (wops) till er som tror på tomten, han kunde inte komma till oss
iår för det var för mycket att göra & mycke barn att gå till, så jag ställde upp ;)

Kommentarer
Postat av: aeel

du tror med på tomten :U hihi skoja hahaha.

man skriver " ni som tror PÅ tomten ":D

2010-12-25 @ 20:18:30
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: elin pupp t

du vet att rean börjar i morn sooopa?(a)

2010-12-25 @ 21:05:13
URL: http://elintjernblomm.blogg.se/
Postat av: Frida

svar: ja det kan vi:D<3 på måndag åker vi på birsta! vill inte idag heller för det är snöstorm;/

2010-12-26 @ 13:10:22
URL: http://friidaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0