en dag närmare jul

nu är det bara 1 vecka kvar till lov gott folk! eller vissa kanske slutar tidigare och vissa senare men för mig är det precis en vecka kvar!

ska gå och springa lite på bandet och träna på fysiken medans, känner att de behövs lite. kommer inte blogga så mycket idag, eller det gör jag ju inte annars heller men så ni vet, vi hörs kanske! ciao

måste också kolla efter någonting att ha till julafton, vill inte ha min klänning jag hade på dopet för den var inge skön att ha på sig, får de vad det blir. tyckte iallafall att den här var fin!


Vila - 299kr

Kommentarer
Postat av: veronica

jaa den passar nog dig cimpii :))

2010-12-14 @ 17:20:52
URL: http://vvvveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0