last day of school.

äntligen är sista skoldagen för iår slut. det ska bli sååå skönt med jullov i cirkus 20 dagar. blev nöjd med mina betyg, har höjt dom iallafall tummen upp för mig. kan visa er här nere vad jag fick. ska senare vara med veronica&emma, efter maten för emma ska åka och klippa sig före. blev lite förvånad när jag såg betygen faktiskt för charles(solärare) hade gett mig ig i religion? skulle igentligen ha VG men fick gå och prata med han och först gick det visst inte att byta det sa betyg's rektorn men det årdnade sig och dom ska kolla på det under lovet. men nu ska jag hjälpa mamma att göra knäck, undra om jag får äta det eftersom det är ju nästan som godis? är det godis verkligen eller är det kaka?

som ni kanske inte vet så har jag godisförbud och har haft sedan förra nyår, snart 1 år sen. har klarat mig bra, kan väl få små sug efter godis ibland om jag går förbi godis i affären. men inte så jobbigt, tycker jag är duktig som klarat mig. kommer få pengar på nyår också! eller lite efter eftersom allt har gått till juklappar och jag fyller år efter det också. det får väl vänta lite! men i början med godisförbudet var det lite svårt haha. andra dagen råkade jag och veronica äta en chokladruta utan att vi tänkte på det, man var ju så van att bara köpa nått och tugga på.


Kommentarer
Postat av: Frida Andersson

jag vill med vara ed er<3:(



svar: <3

2010-12-21 @ 12:57:19
URL: http://friidaanderssson.blogg.se/
Postat av: veronica

hahahahaha så fult när vi åt chokladen :(

2010-12-21 @ 13:51:16
URL: http://vvvveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0