say you love me, that you care.

eftersom jag inte har nått bättre för mig så börjar jag blogga igen, wow 1-2 dagars paus, långt jag kunde hålla mig va?

frida orkade inte hitta på någonting så nu sitter jag här och ingenting att göra, resten är på luciavakan. jag kunde inte lämna in min lapp för de var för sent stod de på lappen iallafall. har tappat bort mitt busskort så kan inte åka någonstans. så därför sitter jag här alldeles själv och gör exakt ingenting. ska väl ladda hem någon film och kanske lägga mig tidigt, brukar alltid vara sådär jättetrött på fredagar, kanske för att jag haft en jobbig skolvecka bakom mig. har lusft att kasta mig i snön med bikini men aldrig mer! sist jag gjorde det fick jag panik fick nästan hjärtattack så kallt var det haha. men jag kan få för mig lite konstiga saker när jag har för mycket energi i kroppen tex då jag suttit still jätte länge. blir typ hyyper!! och känns som jag kommer bli det snart.. men hejdå


Kommentarer
Postat av: Frida Andersson Redlund

vi kan hitta på nåt imorrn cim<3 busa lite du och jag.... SKOJ:D

2010-12-10 @ 21:37:15
URL: http://friidaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0