ska ta en krabburgare.

sitter och redigerar bilder i något roligt program hehe! senare ska jag vara med cheyorna och vi ska göra det jag är bäst på.. nämligen äta haha.. men medans ska jag kolla igenom blogglovin som jag inte har gjort på 7miljoner år. har typ 2500 inlägg att läsa, lite jobbigt. ska iallafall gå och byta byxor nu så kan jag lägga in outfit.


tog en slarvig bild i spegeln, dom blir aldrig bra där men orkar inte hålla på, måste
skynda mig litegranna. har inte haft den där koftan sen i 6an haha, lite gammal...
dags att ränsa garderoben snart igen! btw mitt hår ser orange ut på bilden..
blir alltid det på bild, men irl är det typ normal mörkblond färg, knepigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0