allergi?

dom senaste månaderna har det kliats i mina ögon jätte mycket, har vart alldeles rödsprängda. ska testa vara utan smink 1 vecka för att se fall det är sminket jag inte tål. annars ska vi åka och kolla upp det, kan vara mina djur som orsakar det också eftersom det brukar klias när jag inte har smink också.. vill inte att det ska vara djuren, tänker inte ta bort dom om jag så måste peta ut ögonen på mig själv.. nej men där överdrev jag. men vi får hoppas på att det är sminket då, det går iallafall att klara sig uta.

syns inte så mycket, men det är inte roligt iallafall..

Kommentarer
Postat av: veronica

leva hela ditt liv utan smink, att du aldrig får sminka dig? :o

2010-11-09 @ 15:18:19
URL: http://vvvveronica.blogg.se/
Postat av: aeel

hehe om du är allergisk, så borde du bli typ snuvig, bli röd i ögonen och typ nysa.

det är de vanligaste om man är allergisk mot djur eller pollen osv, :)



det kan ju vara ngn blomma också cim, då blire inte lika allvarligt typ bah klia ögon :)



blir du snuvig och nyser och typ blir "rinnig i ögonen "?



(HOPPAS för din skulle att det inte är djuren <3 :)

2010-11-09 @ 20:52:46
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0