blabla

hejsan, har jätte ont i huvudet så detta får gå fort. skolan har väl vart som alla andra skoldagar inget mer med det. efter så gick vi oh tränade inför lucia och det har kommit mycker mer och vill vara med, ju fler desto roligare! ska inte göra någonting speciellt idag, blir alltid trött efter att ha haft spanska som sista lektion. sen är alltid så långsam så det känns som den tar hundra år att gå igenom. men har ingenting mer ''intressant'' att tala ut så vi hörs. ciao!


tänker inte lägga in sånt här varje dag, har ändå aldrig så märkvärdiga
kläder att visa. men idag hade jag på detta.. om ni orkar bry er haha!
(står as konstigt för att jag har spegeln på sängen så var tvungen att börja
lite på mig så allt skulle komma med, förutom huvudet! )

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha din tröja, ser ut som en som jag har o: från typ, h&m, fast den är ganska gammal typ 1 år :u

2010-11-23 @ 18:53:54
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0