bloggtorka

orkar inte blogga, min blogg suger och jag mår illa. vart får alla ideer från? bara jag som har torr hjärna eller.. orkar inte anstränga mig heller, ska spackla mitt rum snart efter maten jag kommer tillbaka när jag har någonting vättigt att skriva om, om det ens inträffar. att blogga är nog inte min grej, eller är väl mindre duktig än vad alla andra är på detta. men man kan inte vara bra på allt, jag ska nog hålla mig till det som passar mig. men vi får se hur mina beslut kommer se ut, hejdå!



Kommentarer
Postat av: Frida

jag tycker du är bra på att blogga!!!:O säger det inte bara för att utan det är sant!:D:D forstätt blogga cim du är bra på det ju!;)

2010-11-11 @ 18:14:35
URL: http://friidaanderssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha tycker med du skriver bra =D

själv håller jag på att samla tankarna inför min bloggresa.



men min dator som morfar skulle laga hade typ brunnit? av allt damm i den lr nge.. :(

så nu har jag ingen dator, men tror jag skulle få gun.britts bärbara, men den e typ klumpig och en ful modell....

men bättre än ingenting..

2010-11-11 @ 19:24:54
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0