gymnasium

hej! idag har vi inte haft någon skola, istället så var vi tvungen att åka och kolla på olika gymnasium för att få en bättre uppfattning hur skolorna är och vilka linjer man kan välja i dom. nu efter det här så har jag fått svårt att bestämma mig.. antingen spykolog men det är så mycket plugg, först gymnasiumet 3 år sen så måste jag plugga vidare ungefär 5 år.. men när man väl gjort det är det väl värt det, vill också gå media och Estetik, men vet inte fall det finns så många jobb att få tag i när man gått klar, det kanske har ändrat sig på dom 3 åren? hoppas. det verkade iallafall roligt för det är massvis med saker jag är intresserad av, har ju ett bra tag till att tänka över vad jag vill. behöver ju somsagt inte bestämma det just nu!

idag fyller mamma år, köpte en present till hon när vi hade håltimme från att kolla på skolor. hon blev glad iallafall och det är huvudsaken. senare kommer släktningar och ska fira hon och sen måste jag plugga myycket matte. har prov imorgon och det är svårt kapittel, men ska inte utråka min blogg med läxorläxorläxor, det skiter väl läsare fullständigt i. vi får se om vi hörs sen, lägger väl upp 1 till inlägg bara för att inte vara så snål. vi hörs!


okej jag gillar inte hårdrock, men jag ville inte se tråkig ut på bilden
så gjrode bara någonting.. faktum är att jag hatar hårdrock.. det där
gick inte riktigt ihop men!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0