headhurt

stannade hemma imorse, hade huvudverk och började svamla. när mamma frågade vilke klass jag gick i så svarade jag 3B var ett tag sedan det.. kände mig lite knasig i huvudet, vaknade tusen gånger inatt och trode det var skola. jobbigt eftersom det kändes som att jag knappt hade sovit någoting inatt.. ligger just nu och kollar på svampbob. ska gå ifrån datorn för det är jobbigt att sitta när man har ont i huvudet.. tänkte bara göra ett inlägg. vi hörs kanske senare, ciao.


längtar till sommar, fast jul också!!

Kommentarer
Postat av: aeel

sv; aa jag gör det, fast i picasa :) har satt texten på kanterna förut, nu sätter jag dom mitt i bilden typ... att folk inte kan låta bli..

2010-11-25 @ 15:01:15
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0