hemma nu

kom nyss hem från bion, trode saw skulle vart bättre men den var ganska bra ändå. Riktigt äcklig och sjuk film.. det var nästan inge 3D i filmen eller lite då och då men för det mesta bara i pausen.. plus så fick man ont i huvudet av att ha på sig glasögonen men vänjde mig efter ett tag. Men nu ska ni inte få behöva läsa allt jag gnäller på jag ska sätta på någon barnslig film nu för att ränsa bort saw tankar så jag inte får för mig någonting inatt av det här, alltså att jag drömmer mardrömmar och retar upp mig själv. Drömmer nästan alltid mardrömmar.. undra vad det betyder? har en drömbok här hemma någonstans kanske kan kolla upp det. Men jag hoppas ni haft en bra kväll precis som jag och vi får väl hoppas att jag har något mer att tillägna till er innan det är dags för mig att sova. vi hörs!


vilka jumbo fingrar det ser ut som att jag har..!

Kommentarer
Postat av: Linnea a.k.a neus

Synd att det var så lite 3d i den då :/ lät ju astufft annors ju :D

2010-11-03 @ 02:11:56
URL: http://linnneaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0