isiskallt

kom nästan nyss hem, förskräckligt vad kallt det är ute och det här är bara början? jag känner knappt mina tår och det går inge vidare att skriva heller eftersom mina fingrar är som isbitar. dumt nog så valde jag helt fel skor, kanske inte så bra att välja att ta på sig tygskor nu när det är 10 minus ute? lätt att vara efterklok. ska gå och ta ett fotbad strax för jag orkar inte lägga mig i badet en gång till, badade faktiskt imorse. sedan blir det bara till att dega till läggdags, skriver kanske yttligare ett inlägg senare. ciao




en blogg blir roligare med mycket bilder, så försöker lägga ut mycket!

Kommentarer
Postat av: LiTTLESNAiL

hah, man ska inte ha tygskor på vinter snyggo ;)

2010-11-28 @ 19:37:35
Postat av: Frida Andersson R

sötcim♥



svar: haha nej! jag ska ha den:D<3<3

2010-11-28 @ 21:08:07
URL: http://friidaanderssson.blogg.se/
Postat av: Diana - Mamma till Simon

Åh vad fin du är Cimmen. Jätte fina bilder! pussar /Syster

2010-11-28 @ 21:14:07
URL: http://missde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0