jobbigt, rubrik

helo there. kom hem för en stund sen från veronica, vi har gjort lite blandat idag. bastade och färgade ögonfransarna så nu har jag blir mörkare ögonfransar, fast det synns inte så värst mycket men mer än förut. förut hade jag ljusbruna/bruna ögonfransar och väldigt korta, dom syndes inte så bra då utan maskara. kollade på nya avsnittet av ph, suur jag blev när johannes valde bort julia.. men nog om det, just nu ska jag gå och fika någonting och ska sova tidigare för ska upp och åka till huddik tidigt vid 10 så jag är pigg. ni får ha en fortsatt trevlig kväll och hålla utkik fall om jag lägger upp någonting mer idag. annars hörs vi imorgon som vanligt ciao!




alltid lika dålig kvalite med mobilkamera, lovar att använda riktiga
kameran mera!

Kommentarer
Postat av: fredrik

skrev ju ett inlägg om piercingar ;D

2010-11-05 @ 00:08:10
URL: http://oneking.blogg.se/
Postat av: fredrik

det är chill vetuh ;)

2010-11-05 @ 00:57:32
URL: http://oneking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0