kalle ankor

verkar som att det är någonting fel med blogg.se? jag kan inte gå in och kolla på andra bloggar och har inte kunnat gjort det på hela dagen, eller så är det fel på min dator.. iallafall så är det konstigt. har bara kunnat gått in på ett par få stycken.

just nu sitter jag och kollar på beck fast det är paus nu så det börjar efter nyheterna. imellan åt så läser jag lite so eftersom jag har prov imorgon.. skulle behöva en dag till på mig. imorgon börjar skolan igen efter en skön helg. helgen har gått fort som vanligt fast jag inte gjort någonting speciellt? ska avsluta detta nu och fortsätta kolla på tv, vi hörs imorgon fall jag inte lägger in någonting mer innan jag går och lägger mig. hejs


har inga andra bilder, för jag sitter inte på min dator. en bild sen i somras
då alla ankor typ attakerade oss haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0