lördaggg

hejsan, mina ögon har kliats lite då och då under veckan så ska testa använda smink idag och kolla fall det verkligen var det. har inte gjort så särskilt mycket hitills idag, bara hjälp att flytta ut lite möbler från mitt rum med mamma. snart eller senare ska jag vara med veronica och frida, vi får se vad som händer. ingenting bestämt iallafall kan jag säga. ska plocka upp från golvet nu, eftersom övervåningar har blivit som mitt ''rum'' nu eftersom jag inte kan hålla på i mitt rum, eller sova kunde jag göra men inget annat. men ska gå och möta veronica nu, vi hörs!



Kommentarer
Postat av: veronica

wiiiiiiiiie :DDD

2010-11-13 @ 16:36:01
URL: http://vvvveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0