man måste tänka till.

när jag inte hade en blogg hade jag fullt med ideer vad man kunde göra för nått, jag tänkte alltid ''fall jag hade en blogg skulle jag göra ditt&datt'' men nu när jag väl har en blogg så finns det inge ideer kvar? vart tog allt vägen.. så är det jämt, innan jag skaffade min system kamera hade jag massvis med saker jag tänkte att jag måste bara knäppa det, men när jag väl fick en hade jag ingen ide alls vad jag skulle knäppa på, jag kommer inte ens ihåg vad jag tänkte på då? man kanske måste vänja sig innan det börjar rulla på.. eller kanske bara diskutera saker som jag gör just nu? det måste nog vara nått intressant som lockar folk att läsa och inte strunt hela texten. Det är svårt, folk tycker om olika och jag har ingen som helst aning om vad det är. jag bloggar för jag tycker det är roligt att dela med mig av mig själv,mina saker och funderingar. Inte är det roligt att läsa ens blogg om den bara skriver ointressanta saker och inte det man själv vill läsa?


det kanske bara räcker att bjuda på sig själv lite extra? vad vet jag!

Kommentarer
Postat av: aeel

haha ja visst äre svårt att komma på saker man ska knäppa på... ibl står det helt still i huvudet, det gör det nu för mig. O:

2010-11-04 @ 12:26:05
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0