ny dag igen

har ingenting att skriva om, ska åka och köpa färg med mamma strax för vi ska börja måla idag då. vaknade rätt sent idag med som rästen av lovdagarna, kan bero på att jag sitter uppe till 5-6 utan att göra ett dugg haha? måste ändra rutin nu till skolan igen, kommer vara död när jag ska kliva upp minns inte ens vilken dag vi har sovmorgon, så länge har jag väl inte vart borta från skolan? men skit samma, ska gå och klä på mig nu och orkar inte fixa mig skönt att gå ofixad. slänger in en bra låt.


say you love me, say you care
say you have some feelings there

Kommentarer
Postat av: veronica

hatar slutet, det förstör allting haha :(

2010-11-06 @ 15:57:53
URL: http://vvvveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0