tråkig rubrik

tjenis, kom nyss in för jag följde med veronica en bit för hon skulle hem. Emma orkade inte göra någonting så blev att jag bara var med veronica. Vi gick till gården först och kollade fall det var öppet fast sen ville vi inte vara där så vi gick hem till mig och va där tills nu då hon skulle hem. Nu ska jag kolla fall det finns någon bra film jag kan ladda ner och kolla på, har ändå ingenting bättre för mig. Min blogg är dryg och det vet jag själv.. för jag vet inte vad jag ska blogga om och jag tycker själv att det är tråkigt att läsa någons blogg om den bara skriver tråkiga inlägg.. men fall det är någon stackare där ute som läser min blogg kan väl komma med förslag? jag har bra fantasi men inte till detta.. så vi hörs när jag har någonting mer vättigare att skriva om! hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0