älska mig



tror inte jag har gråtit så här mycket till en film som till denna. det handlar om alice som inte bli accepterad för den hon är, vilket gör att hon blir utsatt för mobbning. folk runt omkring henne faller för grupptrycket och vågar inte rycka in med en hjälpande hand. den går inte att ladda ner men man kan se hela på youtube, innan så försökte jag få tag i den här torrenten men tur att den fans på yt. tycker att alla skolor borde visa den här för elverna för att visa hur långt det kan gå genom att utsätta någon för sånt här. även fast man inte tror det själv från första början.

Kommentarer
Postat av: aeel

finns hela på yt :O??

måste se den sen :D:D:D tänkte ladda hem den då jag såg att du la ut inlägget men sen skrev du att de inte gick (N)

2011-04-07 @ 18:23:02
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0