big brother!

blev ingen träning, vi kunde inte ta oss dit på något sätt så de blir på onsdag istället. istället satte jag på mig slappkläder och kollade på tv hela kvällen. söndagar är en väldigt bra dag att kolla tv på, eftersom de är mycke bra också. först solsidan och timeout. sen stod de mellan wallander och big brother, jag kollade på big brother och bad pappa spela in wallander. de va ju smart! nu ska jag gå och fika ska till tandläkaren imorgon bitti också så jag lär ju stå inne i badrummet längre än vanligt innan jag lägger mig.

var de bara jag eller var de mesta bara muppar som gick in i huset? sak samma, de kommer säkert blir roligt. har längtat år efter att de här ska börja igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0