i try so hard

är det bara jag eller räcker det inte med snö nu? låt våren komma in istället.

kom nyss hem från birsta, köpte en kofta och bh. vet dock inte fall jag ska byta storlek på koftan, gillar lite stort. men den satt bra ändå. så nu sitter jag och väntar på krubb och sedan ska jag hoppa i ett bad. de konstiga är att jag bara badar för ''ljudet'' och för att bli ren då men jag kan inte ligga i vattnet mer när badkaret är fyllt. känns tråkigt utan rinnande vattnet ljudet. konstigt jag vet!


Kommentarer
Postat av: aeel

så är det för mig med XD när badkaret är fyllt, orkar jag inte ligga kvar hahaha

2011-02-11 @ 15:12:43
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0