sadface

har vart trött så inte orkat suttit vid datorn ens så mycket, fick stanna kvar 2 timmar extra idag för att kolla igenom nationella provet och anteckna och sånt. så nu har jag iallafall en liten hum om vad det handlar om och så inför imorgon.
imorgon startar ju nationella för oss 9or i svenska, det är nytt för oss alla så får hoppas att der går bra. vi fick tidigare testa förra årets nationella prov, alltså läsförståelsen.. den var inte precis lätt om jag ska uttrycka mig. tror knappt jag fick godkänt på den för facit var cpsär, de dåliga är att man måste vara exakt också.


sådär kommer jag känna mig imorgon, blabla.

Kommentarer
Postat av: Diana - Mamma till Simon <3

Lycka till på provet imorgon nu gumman! :9 Det där fixar du, det vet jag. Jag håller tummarna. Pussar och kramar från oss!

2011-02-07 @ 21:11:18
URL: http://missde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0