SLARVCIM

fick sluta 2 timmar tidigare bara för att vi sa att vi skulle på öppet hus, fastän de öppnade då vi igentligen skulle ha slutat! följde iallafall med nicole dit för att kolla och höra om skolan, är själv inte intresserad av den men följde bara med ändå.

jag får alltid en slags tix att leta upp nyckeln så jag inte har tappat den hela tiden, och nu ikväll kändes de som att den var borta. hittade den varken i väskan, jackan eller hemma. jag vet inte hur, men jag har lyckats slarva bort 3-4 nycklar under hela 9an. ingen koll alls.. och de är inge roligt att lägga ut sina pengar för att man har slarvat bort sin nyckel. den ligger säkert på thoren eller i bussen... bra.

Kommentarer
Postat av: veronica

haha... du suger......

2011-02-24 @ 21:58:09
URL: http://vvvveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0