tanläkaren..



var till tandläkaren imorse, fick längre sovmorgon än vad jag skulle haft, skönt! hade iallafall början till hål på en tand så ska få komma tillbaka och laga så att de inte blir värre. fick ta kort, de är nog de värsta som finns! tandläkaren fick ta om flera gånger bara för att bilderna blev snea hela tiden, och för mig rann de bara tårar. så just nu har jag köttsår i munnen och de gör ont som fan! åkte till birsta efter skolan och fick en vårjacka av mamma, som var en försenad alla hjärtansdag present. och sedan kom veronica till mig och vi kollade på typ tv hela tiden. kan lägga in bild på jackan lite senare, sitter just nu hos diana. blev så kiss nödig när jag hade följt veronica en bit så jag var tvungen att gå in hit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0