klias

jag har vänt på dygnet totalt, jag är uppe hela nätterna och sover halva dagarna. måste försöka vända på det snart igen.. måste hoppa in i duschen för det klias överallt, allergi i ögonen och utslag på armarna.. det gör mig tokig! minns förra året vilket besvär jag hade av utslagen jag fick på mina ben, jag kunde knappt ha tighta byxor för det stavdes så, fick ha mjukisbyxor hela tiden fast det kändes ändå. men det kommer vissa perioder då jag får utslag, det inte vad det kan bero på. arv tror jag, fast man växer ifrån det. allergin tror jag faktiskt är från djuren.. inte säkert men mest troligt.


sådär såg mina ben ut iallafall, synd om mig. (nej det är inte skabb) haha.. helt vanliga
utslag oki.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0