butterfly fly away..



nu har min avslutningsklänning kommit! jag gillade den iallafall så det är ju bra.
man ser inte så bra på bilden kanske, men försökte ändra kontrasten så man kunde se ''volangerna'' när nere. igentligen är den genomskinlig också, kommer ha en tubtop under precis som på bilden!

middagen var iallafall nice, smakade bra. men hade faktiskt förväntat mig cola till maten :@
fick nått konstigt vatten med frysta blåbär i... efter det så åkte jag,veronica,emma,elin och frida
till hamsta för att bada. nu blev det mitt första bad för iår. kom nyss hem och har käkat pita, GOTT!!

Kommentarer
Postat av: elin

den va fin! :D

2011-06-08 @ 22:12:45
URL: http://elintjernblomm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0