how wonderful life it, when you're in the world.

blev ingen skola för mig del idag, var ändå bara någon slags föreläsning? ändå ingenting speciellt man missar fall man inte kommer. betygen är satta, så skönt att inte behöva plugga mer nu på 3 månader! bara 1 vecka kvar tills vi får sommarlov också. just nu står jag och provar klänningar tills imorgon då vi har 9ans avslutningsmiddag. lutar åt den jag hade på dopet, en mörkblå klänning. min skolavslutningsklänning har inte kommit än så det går väl lika bra med denna, kan visa den imorgon innan jag åker iväg. så får sovmorgon också, för vi ska vara vid skolan klockan 1 så vi åker buss till bergsåker där middagen håller till. slut på goja, hejdå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0