macke donken

sov nästintill hela förmiddagen, efter maten gick jag iväg till frida där även emma & elin befann sig. vi gick iväg till mc donalds för att köpa oss en paj, och varmchoklad. det måste ha bergis varit 20 minus ute, trode nästan ett tag att mina tår skulle trilla av även fast jag fick låna ett par tjocksockar av emma(du får dom imorgon). var väl nästan tur då att vi satt innte på donken i 3 timmar haha! personalen började till slut kolla konstigt på oss..


var nästan omöjligt att väcka mina fötter till liv.. därför fick mina vantar rycka in!

Kommentarer
Postat av: aeel

hahahah! mina tår var sönder.. fick limma ihop dom när jag kom hem :u

2010-12-29 @ 01:49:35
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: Frida

hahahhhaa era fötter<3 det kändes INTE som 3 mer som en halvtimmer ahha..:)

2010-12-29 @ 12:57:35
URL: http://friidaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0