nytt år strax.

veronica och jag har vart vaken hela natten, är rätt trött nu. idag är det nyår, det kanske ni inte har missat. vet inte vart jag kommer befinna mig, men iallafall med mina käraste vänner. vi får helt enkelt se vart kvällen slutar, hör redan nu att folk utanför börjat tjuvstartat med raketerna haha.

jag ska börja med ett yttligare nyårslöfte, förra året hade jag godis förbud. eller aa iår kanske man säger. jag tror jag ska fortsätta med det också, har inte haft något stor sug för att äta godis just nu. ska iallafall sluta med dricka det här året, det borde väl gå lika bra som med godis. ska iallafall äta någon godis idag bara för att.


googlebild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0