3 sanningar

1. jag har komplex för mycket precis som dom flesta tonårstjejer, det är väl den åldern man trycker ner sig själv mest. men jag intalar alltid mig själv att det jämnar ut sig eftersom jag är rätt kort och det har mindre stället att sätta sig på. jag kommer antaligen bli längre och då kommer det nog fördela sig eftersom jag knappt äter så onyttigt längre.

2. jag har inte växt ifrån att vara mörkrädd, har alltid sen jag varit liten inbillat mig massa saker precis när man ska gå och lägga sig och allting är släckt. det kan vara från clowner i dörren till psykbarn i fönstret, det är precis som att jag retar upp mig själv även fast jag vet att jag är rädd för det? hjärnan lurar mig. för att minska på det här måste jag alltid ligga med huvudet utåt och inte in mot väggen för annars känns det som någon ska göra någonting på mig bakifrån.. brukar även sova med fönster lampan tänd haha!

3. jag har inte förändrats så särkilt mycket sen jag var liten, har väl blivit smalare i ansiktet men folk som besöker min blogg eller också vissa irl tycker jag ser yngre ut än vad jag är fast jag själv inte tycker det. folk brukar ibland fråga fall jag ljuger om min ålder men nej, jag är 15 och inte 12-13!



Kommentarer
Postat av: aeel

du är bra dom du är cimpi :)<3

2010-12-16 @ 21:38:03
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: aeel

sv; haha jaa kanche de :D

2010-12-17 @ 07:31:49
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: Frida

jag tycker alla fall inte att du ser ut som en 12-13 åring!:)

2010-12-17 @ 12:42:04
URL: http://friidaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0