sista advent

idag är det 4:e och sista advent, visst går tiden snabbt? har gått och blivit riktigt förkyld därför ska jag lägga mig i ett varmt bad. skulle igentligen upp 9 imorse och följa med tindra på gymnastik men blev inte av, mamma väkte mig inte. var väl lika bra det! måste fara iväg något och köpa de sista klapparna, men man vågar ju knappt gå på offentliga platser längre sen självmordsbombandet. eftersom dom har nu bestämt att sätta bomber i massa olika varuhus i europa.. man chansen är nog inte så stor att dom kommer hit till sundsvall, om dom inte läser min blogg nurå.. oj!


Kommentarer
Postat av: veronica

det var många poliser/vakter på birsta, eller a typ 8 st. dom tog med sig en kille ;o

2010-12-19 @ 15:56:58
URL: http://vvvveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0