snyggast kändis

eftersom jag inte har någonting särskilt att skriva om så tog jag en såndär sak från en tjej's blogg vad man kan skriva om varje dag, men tog bara en dag jag tyckte verkade roligt att skriva om och dela med mig om. nämnligen ''snyggaste kändis killen'' svårt men jag tycker faktiskt jordan jansen, fast han är mer sockersöt än snygg. så isåfall kommer harry edeen på andra platts, han var med i peter pan som dom små hemlösa barnen när han var yngre. minns att när jag var liten och kollade på den så var han den sötaste av dom alla. klart att man blev lite ''kär'' i den man tyckte va snygg eftersom man inte riktigt visste vad kär innebar.

kan säga en sak ocskå, att när jag var mindre var jag kär i baloo i lilla djungelboken. helt sär, jag drömde om honom och låtsaddes att han fanns med mig, typ som en låtsas kompis. hade en väldigt stor fantasi när jag var mindre, har väl fortfarande det men den var verkligen huuur konstig som hellst förut. att bli kär i seriefigurer kanske inte är någonting varenda unge bli idag?


jordan jansen

harry eden

Kommentarer
Postat av: fiie

Harry Eden, Oh nomnomnom - <3

2010-12-05 @ 16:46:20
URL: http://www.shameonyou.devote.se
Postat av: veronica

HAHAHAHAH kommer du ihåg när 118 800 sa att du hade djungelbokstrosor på dig och grejer. haha :((

2010-12-05 @ 18:59:32
URL: http://vvvveronica.blogg.se/
Postat av: elin t

sv: Ja, den är as mysig :)

2010-12-05 @ 22:44:19
URL: http://elintjernblomm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0