hata jigsaw!!!

hade precis laggt mig och var trött och skulle sova, så retar jag upp mig att den där jigsaw clownen kommer in cyklandes på en cykel till mitt rum och säger '' jag vill leka en lek med dig '' bra cim, och nu kan jag inte sova heller för att jag själv håller på att skrämma upp mig själv. Även fast det är en film så känns det verkligt.. eller på en konstigt sätt. Får väl vara vaken in tills jag somnar sittandes vid datorn, jag har inget val.. att detta alltid ska hända när jag sätt en skräckfilm..!

clowner är så äckliga, brukar ni också reta upp er själva medvetet
men ändå inte efter ni sätt någonting läskigt på tv? svårt att förklara
jag gör det med flit fast ändå inte..?

Kommentarer
Postat av: veronica

hahah jag blev inte rädd för han, tänkte inte på han heller när jag låg där i mörkret :D

2010-11-02 @ 11:52:09
URL: http://vvvveronica.blogg.se/
Postat av: Frida

haha jag börja vara rädd fär clowner sen du vet när;) haha.. dom är läskiga och inte alls roliga!:O

2010-11-02 @ 15:26:23
URL: http://friidaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0