valborg


kolla min fina gubbe jag ritade! hade ändå ingen bättre bild att lägga uuut.
godmorgon, även fast klockan är halv 3! har haft en riktigt underlig dröm..? och den kändes faktiskt en aning verklig. de började med att jag såg ett spöke, värsta läskigt eftersom man bara såg nederdelen av kroppen. så sprang jag och sa de till min nya granne jag hade fått, och då började spöket skrämma mig. eftersom det var förbjudet att prata om spöken och att dom fanns. och de kändes så verkligt när den drog mig i tröjan och grejer haha.. men jag kan inte förklara, för de var mycke läskigare än vad jag berättar. nu låter de som typ.. nått töntigt men sitter just nu och väntar tills duschen blir ledig, så jag kan duscha någon gång!!! sen är de majbrasa/valborg. har längtat så denna vecka! men hejdå.


Kommentarer
Postat av: aeel

de kanske ska regna ikväll:(((

2011-04-30 @ 17:06:38
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0