min framtid?

sitter och mejlar olika gymnasium skolor långt ifrån sundsvall, inriktningen som jag vill gå finns inte i sundsvall som det lät på syobjörn(en lärare som har hand om gymnasiumvalen). har inget emot att gå i skola någon annanstans bara det inte är för långt. inom stockholm skulle nog gå bra..

vill iallafall bli inredningsarsitekt, det är någonting jag gillar och hålla på med och känner mig bra på. det är någonting jag vill bli i framtiden för det verkar roligt och någonting som man kanske inte tröttnar på lätt. Annars vill jag bli psykolog om jag inte hittar någon bra skola i närheten. vill inte hålla på med äldre som har problem, utan barn som har svårt med familjen och andra saker i sitt liv. jag har själv vart barn då och vet att det inte är så lätt att berätta saker för varken vuxna eller vänner och inte heller hålla inom sig det, vill ge barn en bättre uppfattning om livet. att inte trycka ner eller skada sig själv. visa dom att saker ordnar sig och man kan gå vidare, att man inte ska ta snabbaste vägen ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0