snöar på sommaren!




tror inte att någon här i sundsvall missade att värdet var kaos i tisdags haha, nog för att jag låg inne och halvsov så höll jag på dö när det började åska. trodde seriöst att åskan slog ner i huset, då överdriver jag inte.. och i stan hade det blivit översvämning, inte lite heller. hemma i ljusta var det väll bara de enorma haglet som var på tok. och åskan då.. inte lika illa som i stan. men snö mitt i juli?????

orkar aldrig blogga, så jobbigt och ansträngandee haha. har legat med feber och när jag får feber är de inte alls roligt.. kan inte ta mig upp från sängen för min kropp är för svag. men nu tror jag den har åkt iväg, lika snabbt som den kom de vill säga. så har inte gjort någonting speciellt intressant när jag vart sjuk, legat i min säng och bara chillat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0