tokigt de kan vara.



jag kan allt få för mig väldigt konstiga saker ibland, tidigare har jag ju berättat det där med att vi är små kryp för jättar eftersom våra bussar ser ut som larver och bilar småkryp. och att alla småkryp igentligen är småbilar som åker omkring fast de är minimala människor i dom som vi igentligen inte ser eftersom dom är så småa. men denna gång handlar det inte om detta, utan jag kan få för mig att gossedjur lever. det känns som så ibland, för när jag ska lägga mig iaktar mina nallar mig(svampbob&nån svart sak) och om jag tappar i golvet måste jag säga förlåt haha för det känns som dom gör illa sig.. det är som en ren reflex.. kanske dom får liv när jag inte är i närheten och hittar på olika saker..? vem vet! 

Kommentarer
Postat av: Frida

haha jag brukar med tänka så eller alltså typ jag kan inte bara kasta dom på golvet känns taskigt haha... :)

2011-06-25 @ 16:47:50
URL: http://friidaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0