Intagning


intagningsresultatet stod idag i tidningen, trode inte att det skulle vara så många som var
över de begrensade antalet på skvadern, så 22st av 54 som har sökt kommer inte komma
in. nu blev jag orolig att jag inte kommer komma in.. vill inte gå på mitt andrahandsval haha
vill byta isåfall..

fick iallafall bara 4 timmar sömn inatt om ens det, det var någon som hade tagit min kalla kudde och jag kan inte somna utan den!!1 så var det dö varmt i rummet och allting var fel. när klockan närstan var 4 så fick jag panik och sen minns jag inge mer, så antar att jag somnade då! hade kort dag för vi fick sluta tidigare 1 timme för musiken var inställd.


Kommentarer
Postat av: My

ääh, tänk inte så mycket på det gumman. Du kommer komma in:) puss/ My

2011-03-15 @ 21:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0