torkel!


hade ingen bättre bild på den här datorn, men torkel är gullig ♥

sitter med diddi och äter flingor och väntar tills big brother ska börja! och det eviga tjatet ''förlåt för jag inte uppdatera'' men det blir så, kanske beror på vädret? fult väder, inga idéer? det är iallafall inge roligt att ta kort när de ända som finns ute är snö och slask. det blir enformigt. på sommaren får man mycket mer inspration. fast jag kan ju uppdatera mycket utan sånna bilder, meeen i have no idea!

men nu ska jag bli bättre, annars får jag stryk!

Kommentarer
Postat av: Diana - Mamma till Simon <3

Han är ju så himla vacker vår lilla Torkel. <3

2011-03-22 @ 06:31:24
URL: http://missde.blogg.se/
Postat av: aeel

de är diddi på bilden va :)?



haha jaa eller hur tycker inte heller att det finns nge bra grejer att ta kort på på vintern :(

2011-03-22 @ 08:35:43
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0