until we bleed.



fick så sura ögonbryn på första, så gjorde MCDONALDS ögonbryn där istället. fina.



skysterade min header nyss, tyckte den såg så tråkig ut. vilket den gör fortfarande men satte dit några figurer. eftersom att jag inte har ph och mitt gimp program funkar inte så fick jag skära ut de på paint istället. och det tog sin lilla tid för oftast när man är konsentrerad så skakar händerna, så figurerna blev hackig hela tiden. men de blev bättre efter jag gjort om ett antal gånger. sitter fortfarande nyvaken med sovkläder och klockan är 4 så ska gå och göra mig iordning. så jag kan hitta på någonting. glömde lägga upp det här, så har hunnit fixa mig under tiden. ska dra ut nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0