10 things


jag har fotfobi, fötter är bland de läskigaste som finns. och fula är dom också.. gillar vaken att röra fötter eller att dom ens är på min egna stol (när folk brukar he dom där) förutom mina, dom är helt ok!

jag är tokig i online spel, omogen som jag är! men de är så roligt och bra att göra när man vill fördriva tiden. som tillexemper blip,imvu osv. de är inge fel att spela de och inte precis någon speciell åldersgräns för att gilla. vissa är lite efter!

förra året höll jag mig 1 helt år ifrån att äta godis, från början var det jätte ovant och jag råkade bryta löftet efter andra dagen så jag råkade stoppa i mig en chokladbit. men efter de funkade det hur bra som hellst.

jag är en fegis när det gäller mörker. jag kan inte somna utan att någon är vaken och att jag hör den personen, om ni förstår vad jag menar. för jag känner mig trygg när kanske någon håller på flixar i köker. annars kan jag få för mig saker och inbilla mig. jag härjar alltid upp mig på skuggar, och därför måste jag sova med lampan tänd.. men ibland går det faktiskt att sova utan också, bara jag inte sett någon läskig film på senaste

när jag var liten var jag nära på att dö ett par gånger, men jag hade nog tur. för det första föddes jag med navelsträngen runt halsen som gjorde att jag typ kvävdes. sen har jag flera gånger fått åkt in på sjukhuset för att jag haft slämm som gjort att jag inte kan andas. och vid 6år åldern ungefär höll jag på att drukna, och mamma fick hoppa i med kläderna på!

jag äter inte korv alls, och har inte gjort sen 1½ år tillbaka. någon få gång har jag faktiskt fått i min korv&bröd på ikea men det är ytterst sällan jag ens tänker tanken på att äta korv. för de första smakar de bajs och för de andra så blir jag äcklad.. här hemma får jag alltid äta någonting annat när de blir korv till middag, och på skolan så får jag helt enkelt hoppa över maten och kanske bara äta potatismosen.

jag öskar att de fanns en maskin som gjorde att man kunde bestämma hur lång man skulle vara. att man både kunde göra sig kortare och längre, och om man blir längre utbereder sig fettet och har större yta att vara på haha.

ibland, eller ganska ofta kan jag få helknäppa funderingar. tillexempel, visst är bilar/lastbilar lik kryp? att när vi åker bil så kanske vi är kryp för några jättar, att i deras värld så är vi olika kryp. och myror och andra kryp är igentligen mini mäniskor i små bilar som åker omkring. okej helknäppt, och de går verkligen inte att förklara hur jag tänker. och folk brukar inte heller förstå när jag förklarar, men de är en fräck tanke iallafall!

jag är en bokmal, jag gillar att läsa böcker om jag får bestämma själv vilka jag ska läsa. men inte helt ointressanta böcker som bara är ute efter att få mig att somna, utan det ska handla om ungdomar, kärlek och böker som är basserad på sann historia. blabla

det tog mig lite mer än 35 minuter att skriva den här listan, var svårt att komma på saker. eftersom de mesta med mig är ointressant och det som är intressant kommer jag inte på vad det är. det brukar bli så här på vintern, min hjärna har frysit fast! men lugn bara, med de här vädret tinas den nog upp så snabbt som möjligt.



Kommentarer
Postat av: Frida Andersson Redlund

haha förlåt cim att jag ha mina fötter på din stol.. på skolan exempel haha men jag hittar inget skönt sätt att sitta på då. KLARAR INTE AV ATT SITTA PÅ STOLAR SOM FOLK SITTER HELLRE SOM EN APA. så bra, puss gumman<3 älskar dig

2011-03-07 @ 16:20:38
URL: http://friidaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0